2011. május 25., szerda

P4 laptop, 2 GHz, /működik,bontásra/ - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Eladó Fujitsu-Siemens K7600 laptop. /MÜKÖDŐ, DE BONTÁSRA/
-AMD Athlon-M 2600+ 2000MHz- es processzor
-512 MB DDR memória /2 db 256-os 333 MHz-es/
-DVD-rom
-Töltő 19V
-Akku /nem indul vele a gép/
A gépet úgy vásároltam hogy, az eladó szerint nem mindig indult, néha működött, néha csak a biost adta be. Szerettem volna megjavíttatni magamnak, de sajnos a postának köszönhetően, mire ideért a kijelzője is betört.
Felső burkolat is karcos, és két billentyű is hiányzik!
Így már nem foglalkoztam vele egyáltalán, csak bekapcsoltam, és a képen látható dolgokat produkálta, tovább nem próbáltam.
Bontásra, alkatrésznek eladó, garancia, visszavásárlás nincs!
A vételárat csak postai csekken tudom elfogadni!
Ha külön kellene valami, akkor a:
-két memória 3ezer
-töltő 3ezer
-gép 5 ezer
Vagy egyben a legnagyobb licitért. A licit a komplett gépre vonatkozik, ha kell valami belőle jelezd az első licit előtt.


Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-24 19:10
. P4 laptop, 2 GHz, /működik,bontásra/ - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Fontos